>> Registreer je kaart of login met je account <<

 

Hoe kom ik aan een aper’eau kaart? 

  • Je kan je eigen aper’eau kaart afhalen aan de kassa en meteen een bedrag naar keuze opladen

 

Hoe betaal ik?

  • Plaats je bestelling aan de bar
  • Hou je aper’eau kaart tegen de betaal unit
  • Het bedrag van je bestelling gaat van je kaart

 

Hoe raadpleeg ik mijn huidig saldo?

  • Dat kan op twee manieren:
    •  Je gaat naar de kassa of bar en houdt je aper’eau kaart tegen de betaalunit. De betaalunit beeldt je resterende saldo af
    • Je maakt online een personal account* aan waarop je elk moment jouw saldo kan raadplegen

*(zie vraag: “Hoe maak ik een personal account aan”)

 

Hoe kan ik herladen/ extra geld op mijn kaart zetten?

  • Dat kan op twee manieren:
    • Je gaat naar de kassa en laadt een nieuw bedrag op de aper’eau kaart
    • Je maakt een personal account* aan waarna je mobiel via visa / bancontact / mastercard / iDEAL jouw kaart kan herladen

*(zie vraag: “Hoe maak ik een personal account aan”)

 

Hoe maak ik een personal account aan? 

  • Een personal account kan je maken via volgende link: https://account.playpass.eu/apereau/login
    • Stap 1: Sign up: Vul jouw e-mail adres en wachwoord in
    • Stap 2: Bevestig jouw account via mail/sms
    • Stap 3: Personaliseer je account door jouw gegevens achter te laten
    • Stap 4: Link je personal account aan jouw aper’eau kaart door de code op jouw kaart in te geven

 

Waarom een personal account aanmaken? 

  • Bij verlies van je kaart kan je deze onmiddellijk (online) blokkeren via je personal account om misbruik tegen te gaan. Je kan aan de kassa vragen om het resterende saldo over te maken naar een nieuwe aper’eau kaart
  • Je kan je kaart snel herladen zonder langs de kassa te gaan
    • Je kan nu online via de personal account je kaart herladen via Visa / Bancontact / Mastercard / iDEAL
    • Als je aan de bar bestelt en jouw saldo is ontoereikend, kan je automatisch herladen via de automatische topups om zo toch jouw bestelling af te ronden

 

Is het mogelijk om te ‘refunden’ als ik resterend budget heb op het einde van aper’eau?

  • Op het einde van het aper’eau seizoen kan je gedurende 1 maand lang, van 1 tem 31 oktober, je resterende bedrag terug vorderen

 

Wat als ik mijn kaart verlies?

  • Heb je een personal account aangemaakt? Geen probleem, je kan de verloren aper’eau kaart online blokkeren en een nieuwe kaart afhalen aan de aper’eau kassa waarna je saldo van de oude kaart zal overgedragen worden
  • Heb je geen personal account aangemaakt? Je kan een nieuwe kaart aan de aper’eau kassa verkrijgen maar verliest het resterende saldo op de oude kaart

 

Waarom kost mijn kaart 1€?

  • Om te genieten van alle voordelen van de nieuwe aper’eau betaalkaart, worden hiervoor eenmalig 1 euro administratiekosten in rekening gebracht